close
Gorące wiadomości

Kuchnie świata cechuje ogromna różnorodność. Związana jest ona z klimatem,...więcej Współczesny rynek odzieżowy i tekstylny charakteryzuje duża konkurencja. Jes...więcej Śnieżnobiałe i piękne zęby to marzenie niejednej osoby, jednak samo szczotk...więcej Kocioł kondensacyjny – nowoczesne rozwiązanie grzewcze Kocioł kondensac...więcej Kultura hip-hop na przestrzeni ostatnich lat rozwinęła się w zastraszającym ...więcej

Elektrostymulacja mięśni i efekty jakie może ona przynieść dla naszego organizmu

Trening elektrostymulacyjny to rodzaj ćwiczeń, w których wykorzystuje się impulsy elektryczne do stymulowania rekrutacji włókien mięśniowych. Ten rodzaj treningu jest popularny wśród kulturystów, entuzjastów fitnessu i sportowców, ponieważ może pomóc w stymulowaniu wzrostu mięśni i zwiększeniu siły poszczególnych mięśni. Chociaż trening elektrostymulacyjny nie jest tak skuteczny jak tradycyjne podnoszenie ciężarów, ma kilka zalet w porównaniu z bardziej tradycyjnymi formami ćwiczeń, w tym wygodę, niskie koszty i łatwość użycia.

Czym jest EMS?

Elektrostymulacja znana jest również pod nazwą elektrostymulacji mięśniowej (EMS), co jest skrótem od słów „elektryczna stymulacja mięśni”. Urządzenia EMS wysyłają impulsy elektryczne do mięśni poprzez elektrody umieszczone bezpośrednio na skórze. Elektrody są podłączone do małego pakietu baterii, który zasila urządzenie zwane jednostką EMS. Jednostka EMS wysyła sygnały elektryczne przewodami, które łączą się z elektrodami umieszczonymi na skórze. Sygnały elektryczne wywołują skurcze mięśni i powodują ich powtarzające się w czasie skurcze i rozkurcze. O tym na ile opisane wyżej rozwiązanie jest opłacalne, można dowiedzieć się z poszczególnej strony https://meonems.pl/baza-wiedzy/czy-trening-ems-jest-drogi/.

Elektrostymulacja mięśni w treningu

Elektrostymulacja może być wykorzystywana do wielu różnych rodzajów ćwiczeń, które nie wymagają stosowania dużych ciężarów ani maszyn. Na przykład, elektrostymulację można wykorzystać do treningu bicepsów, umieszczając elektrodę na każdym ramieniu tuż nad stawem łokciowym, a następnie napinając biceps do maksimum przez kilka sekund, po czym ponownie go rozluźniając.

Brak Komentarzy

Zostaw odpowiedź

Opublikuj komentarz
Podpis
Adres e-mail

9 + 20 =

Story Page