W biurach oraz firmach przechowywane są zazwyczaj rozmaite przedmioty o dużej wartości finansowej bądź wysokiej poufności. Aby w znacznym stopniu ograniczyć ryzyko ich kradzieży, warto przechowywać je w solidnym sejfie gabinetowym. Jest to stalowa konstrukcja wyposażona w klasyczny zamek kluczowy, ewentualnie innowacyjny zamek szyfrowy bądź elektroniczny. Najlepiej sprawdzają się modele o klasie bezpieczeństwa antywłamaniowego od III do V.
Sejf gabinetowy stanowi idealne miejsce zwłaszcza do przechowywania pieniędzy, które dla przeciętnego złodzieja są oczywiście najbardziej atrakcyjnym kąskiem. Poza tym można w nim z powodzeniem trzymać drobne urządzenia elektroniczne (np. w postaci pendrive`ów), ważne dokumenty z danymi osobowymi klientów i kontrahentów, rachunki bankowe, faktury z płatnościami, papiery wartościowe, cyfrowe nośniki danych (płyty CD i DVD, taśmy streamerowe, kopie zapasowe, dyski SSD), a nawet klucze do samochodu czy mieszkania. Pamiętajmy koniecznie, aby wybrana przez nas konstrukcja była ognioodporna, wystarczająco estetyczna, a także perfekcyjnie dostosowana pod względem rozmiaru do miejsca montażu. Jeżeli interesują nas profesjonalne gabinetowe sejfy Warszawa to miasto, gdzie działa kilka firm posiadających je w asortymencie.